Satisfactia pacientilor

O consiliere excelenta din partea medicilor, asistentelor medicale si a intregului personal administrativ reprezinta pentru pacienti criteriul de referinta pentru evaluarea unui spital. Prin urmare PremiQaMed pune un accent deosebit pe amabilitatea si competenta tutror angajatilor din spital.

In ultimii cinci ani valorile, reprezentand satisfactia pacientilor in spitalele PremiQaMed datorata amabilitatii si competentei tuturor angajatilor, au crescut de la valoarea de1,31 la valoarea de 1,23. Evaluarea se efectueaza pe o scara de la 1 = foarte multumit pana la 7 = deloc multumit. Pe an sunt colectate peste 40.000 de evaluari ale pacientilor.

Testimoniale

Pacientii nostri au gasit catvea clipe pentru a descrie colaborarea cu spitalele noastre.

Parerea dumneavoastra este foarte importanta pentru noi, deoarece scopul nostru este sa fim cat mai aproape de ceea ce va doriti!

Andrei V., Romania - Centrul de Osteita Döbling

Dupa accidentul meu de masina in 2008, am avut o fractura de femur la piciorul drept. In mai 2009, dupa 3 interventii chirurgicale nereusite in Romania, am ajuns la Spitalul Privat Döbling cu o fractura infectata si nevindecata, precum si cu febra.

In iunie 2009 am fost supus unei operatii efectuate de catre Dr. Heinz Winkler. Am primit o tija centromedulara care a fost inserata la nivelul coapsei, elementele de fixare constand in 4 suruburi, 2 la capatul superior, 2 la capatul inferior, precum si un tratament pentru osteomielita cu aschii de os.

Am petrecut o saptamana in spital. Dupa numai o singura operatie, infectia a disparut imediat si dupa doua luni am fost in stare sa merg fara carje.

Un an mai tarziu, elementele de fixare superioare (2 suruburi) au fost eliminate pentru a accelera procesul de vindecare.

4 ani mai tarziu: De atunci nu am mai avut absolut nici o problema si fac mult sport (alergare, ciclism, inot).

Aktota, A., Kazahstan - Spitalul Privat Döbling– Sectia de obstetrica

Am aflat despre spitalul Döbling de la un prieten. Impresia mea principala a fost ca personalul este foarte amabil si receptiv, iar medicii sunt extrem de competenti. Saloanele sunt foarte luminoase si curate, mancarea este foarte buna. Nu m-am simtit niciodata inainte atat de placut in timpul sederii intr-o clinica - totul a fost excelent!

In ceea ce priveste nasterea copilului meu - ii sunt foarte recunoscatoare Prof. Husslein, Prof. Manfred Weninger, Dr. Elisabeth Spinka si moasei mele, Magdalena Lutz, au fost cei mai buni! Am o fiica minunata acum - va multumesc foarte mult!

In timpul pregatirii pentru nastere am fost mereu ingrijita - nu a fost ca intr-un spital, ci ca si cum am fost la relaxare intr-un hotel. Toate dorintele noastre individuale au fost indeplinite - rapid si discret. Am fost impresionata de ordinea, curatenia si atmosfera din sala de nasteri. Oamenii vorbeau cu mine si ma animau tot timpul, nici nu mi-am dat seama cat de repede s-a intamplat.

Yulia, P., Rusia - Spitalul Privat Döbling

Ceea ce m-a impresionat cel mai mult a fost curatenia, ordinea, politetea, atentia si umanitatea medicilor si a personalului medical. Mai ales personalul de asistenti medicali care a fost foarte amabil.

Cu toate ca nu vorbeam aceeasi limba, ne-am inteles bine. Impresia mea a fost ca munca in spital este foarte bine organizata. Sederea in spital a fost ca intr-un hotel, imi venea sa stau mai mult timp. Totul a fost foarte curat - camera mea a fost atat de curata incat operatia ar fi putut fi facuta acolo.