Managementul calitatii
Calitatea muncii este filozofia traita de compania PremiQaMed si este factorul care faciliteaza functionarea efectiva si eficienta a proceselor noastre.
In compania noastra, calitatea este considerata un factor holistic, care se extinde in toate departamentele si disciplinele. Astfel, se pune un accent deosebit atat pe managementul calitatii serviciilor medicale, cat si pe calitatea serviciilor ce depasesc tratamentele medicale.
Calitatea serviciilor medicale
Atunci cand un pacient alege un spital, isi doreste sa mearga acolo unde este cel mai bine consiliat, chiar daca acest tip de informatie este de obicei greu de obtinut. Masurarea calitatii rezultatelor medicale este o sarcina dificila deoarece conditiile de baza, care influenteaza rezultatul unei operatii sau a unui tratament, sunt diferite la fiecare persoana in parte.
Totusi, Spitalele Private PremiQaMed intampina deschis aceasta provocare si au initiat stabilirea unui prim indicator, pentru masurarea calitatii rezultatelor medicale, ca fiind frecventa infectiilor plagilor dobandite in spital. Aceste infectii trebuiesc pe cat posibil evitate, statistica frecventei trebuie asadar sa coboare la 0. Graficul de mai jos prezinta valorile spitalelor PremiQaMed in comparatie cu valorile de referinta internationala.
Rata infectiilor in cazul interventiilor chirurgicale selectate
Interventie chirurgicala | Valoare de referinta | Valoare spitale PremiQaMed (2023) |
---|---|---|
Endoproteza de sold | <0,98% | 0,97% |
Endoproteza de genunchi | <0,49% | 0,00% |
Sectio (cezariana) | <0,68% | 0,00% |
Colecistectomie | <1,59% | 0,00% |