Managementul calitatii

Calitatea muncii este filozofia traita de compania PremiQaMed si este factorul care faciliteaza functionarea efectiva si eficienta a proceselor noastre. In compania noastra calitatea este considerata un factor holistic care se extinde in toate departamentele si disciplinele. Astfel, se pune un accent deosebit atat pe managementul calitatii serviciilor medicale cat si pe calitatea serviciilor ce depasesc tratamentele medicale.

Calitatea serviciilor medicale

Masurarea calitatii rezultatelor medicale este o sarcina dificila deoarece conditiile de baza, care influenteaza rezultatul unei operatii sau a unui tratament, sunt diferite la fiecare persoana in parte. Cu toate acestea, spitalele PremiQaMed intampina deschis aceasta provocare si au initiat stabilirea unui prim indicator, pentru masurarea calitatii rezultatelor medicale, ca fiind frecventa infectiilor plagilor, dobandite in spital. Aceste infectii trebuiesc pe cat posibil evitate, statistica frecventei trebuind sa fie astfel in jur de valoarea 0. Graficul de mai jos prezinta valorile spitalelor PremiQaMed in comparatie cu valorile de referinta internationala.

Rata infectiilor in cazul interventiilor chirurgicale selectate

Tipul procedurii chirurgicale

Valoarea de referinta

Valorile spitalelor PremiQaMed 2017

Hüft-TEP (artroplastia totala de sold)

<0,098%

0,52%

Knie-TEP (artroplastia totala de genunchi)

<0,49%

0,73%

Sectio (cezariana)

<0,68%

0,06%